Home » » luahan..

luahan..

Written By alongxp on 19 Mar 2009 | 13:53

aku tau kau takkan baca blog aku ni,kau bukan orang yang selalu surf internet,tp aku harap Allah gerakkan hati kau untuk bukak blog aku ni...aku takkan panggil kau utk bukak blog aku ni,web aku jauh sekali,tp aku tetap nak luahkan...masa kau ada,aku tak hargai kau,kite selalu gaduh...tapi bile kau pergi,barula aku terasa kehilangan tu... masa yang kosong ni,buat aku tersedar dari angan2...buat mata aku terbukak luas, bila aku baca blog kau yang dah lama tak update tu,baru aku faham...betapa kau sayang sangat kat aku...tapi selama ni aku tak nampak...aku tak nampak apa yang kau dah buat,baru aku nampak selama ni aku nak kau je yang faham aku,sedangkan aku tak pernah nak faham kau...aku pentingkan diri sendiri...aku mintak maaf...tolongla bagi aku satu lagi peluang...

0 comments:

Same concept as my main blog, a personal blog that share some tips, personal story, news and interesting thing. But in English