Home » » Perempuan...

Perempuan...

Written By alongxp on 27 Nov 2008 | 11:49

Juz nak berkongsi pendangan jela...aku rasa pompuan ni terlalu complicated, aku pnh baca artikel mengatakan pompuan ni bijak menipu,tp aku rasa cam senang je nak tau diorg tak menipu,tp kadang2 tak tau samada diorg tu ckp betul ke menipu...mmg pening ar...pas2 hari ni diorg senyum...even org wat jahat,esok org wat baik pon die leh marah...pas 2 org kate klu diorg marah2 tu mesti ngah 'cuti',tp kadang2 aku tgk tak sume pompuan cam 2,kadang2 diorg marah2 tak tentu pasal,kadang time cuti ok,time tak cuti tak ok... pas2 klu g makan,ari ni kate makanan tu sedap..esok kate die tak suke makan bnd yg die makan smalam...contoh,arini die makan mee hailam,die kate tu faveret die,tp esoknye bile die makan mee hailam lg die kate die tak suke mee hailam.. ape cer?
Ada plak kes,die kate die suke bukan pada paras rupe,die nak lelaki yg berharta,perangai teruk ckit tu leh adjust,tetiba 2-3 minggu pastu,berubah lak pendirian die,tetiba tgk jumpe dok dating ngan budak skolah ke,mamat moto(yg pinjam moto bapak),yg senang cite,rupe ada,harta xde,yg ada cume ayat2 manis, pelik tul,siap pompuan tu support mamat tu lak tuh... ni ape cerita?
Mcm satu kes kat tmpat keje aku nih...dak pompuan ni die leh bg boyfriend die pkai kete die,dhla die tak tau mamat tu dok mana,dak pompuan sanggup menumpang org ke sana ke sini,pastu sruh org kuar g bayar duit keta die, pastu siap bg duit belanja kat mamat tu,aku dh ckp" jangan bagi...ko kenal die tak lame mana,buatnye die gune wat merompak ke hape,yg kena ko..." die leh jwb,"ala takkan die buat mcm tu..." pastu aku jelaskan panjang lg,die leh buat lawak plak...xpela...bialah...

0 comments:

Same concept as my main blog, a personal blog that share some tips, personal story, news and interesting thing. But in English