Home » » Aku jatuh motor akhirnya...

Aku jatuh motor akhirnya...

Written By alongxp on 18 Aug 2008 | 10:34






sejak aku leh bwk motor 10 tahun dulu,aku lom pernah lg exident smp jatuh,tp ari ni aku jatuh gak...dah mcm org race moto gp gaya aku jatuh... puncenye ujan,aku lak laju masa tu,masa tu aku jalan kat jalan lurus,pas2 dah dekat ngan satu simpang aku nampak ada kereta nak lintas,aku slow ckit,blakang die ada satu van,aku ingat van tu nak tunggu aku lepas br die nak jalan sbb aku dah dekat,tibe2 die kuar,aku tekanla brek kuat ckit,tau2 aku dah tengok ke langit, pas2 aku beguling 360 darjah,sebanyak 2 kali,pas2 aku terseret dlm 10 ke 20 meter,kire tempat aku jatuh lbh kurang 3meter sebelum sampai simpang tu,tau2 aku dah lpas simpang bile berhenti terseret,tp nsb baik masa tu aku pakai beg notebook,so,beg notebook tu menyelamatkan kulit belakang aku dari terkoyak ar....walaupon beg tu jenis kain tebal,ada gak ar koyak ckit2... moto aku side mirror pecah n tanggal sebelah,pedal belah kanan bengkok, hendel senget,tp ms lpas 2 ada brother ni tlg tegakkan ckit,bolehla aku teruskan perjalanan sampai ke tempat keje aku nih...benda yang ada dlm pale aku ms aku jatuh tu,aku bayangkan aku langgar keta ke ape ke... tp ms jatuh tu sakit gak ar rasa...tp ni dh tak rasa sgt ar...


ni ada ckit gamba yang aku dpt amik...


0 comments:

Same concept as my main blog, a personal blog that share some tips, personal story, news and interesting thing. But in English